اوراق بهادار

اوراق بهادار


برش هایی از خوشبختی من و اچ بی

آخرین مطالب
  • ۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۴ قول

۹/مرداد/۱۳۹۳

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۴۴ ق.ظ
هردومون مثل پرتقال آبلمو شدیم. انگار واسه رفتن سر زندگی باید از یک معبر چند سانتی رد شد و حسابی له و خسته که شدیم به زندگی دو نفره پا بذاریم و کی لی لی لیییییی

تو یک ماه گذشته سه بار به خودم بالیدم. بار اول روزی بود که نشستم روی تخت دو نفره مامانینا (جای دیگه ای برای نشستن نبود) و به خودم گفتم وجدانا عروسی دوست داری و خودم گفت نچ. بار دوم وقتی بود که به بار اول فکر کرم و بار سوم هم دیروز بود که عروس شدم و توی ژست داماد در گوش عروس چیزی بگوید ایستاده بودیم ودرست در لحظه ای که اچ بی نجوای زیبای تو خری را در گوشم گفت به خودم بالیدم و فکر کردم چقدر از همان لحظه دماغ در دماغ راضی ام و چقدر مرد خسته و له شده ی روبرویم را دوست دارم و چقدر خوب شد که اینطور شد.

پنجشنبه ۹/ مرداد/ ۹۳ ما رسما زن و شوهر میشویم و میرویم که به پای هم پیر شویم و اگر خدا بخواهد زندگی کنیم. پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ غروب صفحه دوم شناسنامه هامون پر میشه و ما خوشحال و خسته و بعد از چهار سال انتظار سفر دو نفره مان را شروع میکنیم. سفری به شیرینی عسل.
۹۳/۰۵/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
اچ بی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی