اوراق بهادار

اوراق بهادار


برش هایی از خوشبختی من و اچ بی

آخرین مطالب
  • ۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۴ قول

بیست و هشت سالگی

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸ ب.ظ
بیست و هشت سالگی جاییست نرسیده به مقصد. آفتابی و خنک با نسیمی که در موهایم میپیچد و پشه های ریزی که گاهی می آیند و چین و چروکی روی صورتم می اندازند. در کمی قبل از مقصد می ایستم ، به خودم و همه ی آنچه دارم نگاه میکنم. همیشه فکر میکردم یک بیست و هشت ساله خیلی بزرگ است. فکر میکردم در دو سال مانده به سی سالگی خیلی چیزها باید دانست و باید کمی غمگین بود. فکر میکردم روزهای نزدیک به سی سالگی ضربان قلبم را تند میکند و مزه دهنم را گس.خب من فکر بیجا زیاد داشته ام و این هم یکی از آنها بوده.
 اگر به بیست و هشت سال پیش در چنین روزی برگردم حتما دنیای کوچک و آبکی ام را باز هم ترک میکنم و وارد این دنیا میشوم و کاری میکنم که در یک روز مانده به بیست و هشت سالگی حس همین امروز را داشته باشم. حسی مثل دوست داشتن و دوست داشته شدن و آرامش؛ حسی که هم خوب است و هم بد. بدی و خوبی اش بماند برای خودم!
 فردا به دنیا آمدم
 آمدم تا عاشق شوم و بزرگ. اینقدر بزرگ که دیگر در دنیای کوچکم جا نشوم و بار دیگر زاییده شوم. فردا بیست و هشت را با آرزوی بزرگ شدن خاموش خواهم کرد.    
 اچ بی؟ تو سهم بزرگی در بزرگ شدنم داشته ای بذار همیشه عاشقت بمونم
۹۲/۱۲/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
اچ بی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی