اوراق بهادار

اوراق بهادار


برش هایی از خوشبختی من و اچ بی

آخرین مطالب
  • ۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۴ قول

نمک پاشی

يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۷ ق.ظ
خیلی از موهایم عروس شده اند. یکدست سفید پوشیده اند و در مرکز سرم دور هم جمع شده اند. فکر میکنم خیلی زود شوهرشان داده ام اما کاری از دستم بر نمی آید. فقط میتوانم لباسشان را با یک قهوه ای تیره خوشرنگ عوض کنم.
 اچ بی رنگ مو دوست ندارد. او آش، دوغ، لباس سبز، بنفش و سورمه ای، کفش جلو باز، لاک قرمز، موی باز، بستنی نونی، شهردار، کلاغ، گربه ، سالاد میوه، صندل پاشنه بلند و خوراک لوبیا هم دوست ندارد. خوشحالم که آش و دوغ و سالاد میوه و  خورک لوبیا و بستنی را میخورم و هنوز کلاغ ها را دوست دارم. خیلی از لباسهایم سبز و بنفش و سورمه ای است و موهایم گهداری روی شانه هایم می افتد. خیلی های دیگر هم دیگر ندارم و از نبودنشان هم ناراحت نیستم. درست مثل صدای بلند اچ بی که خیلی وقت است محو شده. از تعامل های ریز و پنهانکی بینمان لذت میبرم. از همانهایی که نمیدانم کی شده اند سلیقه مشترکمان. سلیقه غیر مشترک هم زیاد است و آنها را گذاشته ایم به عنوان نمک روی زندگیمان بپاشیم و بخندیم.

 عزیزم؟ اولین نمک زندگیمان تا کمتر از یک ماه دیگر پاشیده میشود. برف روبی موهایم :))
۹۲/۰۹/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
اچ بی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی