اوراق بهادار

اوراق بهادار


برش هایی از خوشبختی من و اچ بی

آخرین مطالب
  • ۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۴ قول

متفاوت

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۴۶ ق.ظ
0097 را که میبینم آماده ام تا یک الو با "ع" غلیظ بشنوم و بعد احتمالا صدایی که انگلیسی را از توی حلقش میفرستد این ور خط. آقایی است که میخواهد آدرس ایمیل شرکت را بگیرد. هرچه میگویم اوکی یادداشت کن از آن ور خط داد میزند که تو یادداشت کن! نمیدانم چه میگوید! قطع که میشود زنگ میزنم 118 و میفهمم آقا اهل نپال هستند. دوباره زنگ میزند و اینبارانگار که میخواهد مچم را بگیرد. میپرسد آیا شماره او را دارم و وقتی میگویم yes میگوید so tell me! . پروردگارا این نپالی خرفت چه میخواهد! کم مانده یک " اگه راست میگی" ته جمله اش بگوید و صبر کند تا اگر به تته پته افتادم شیشکی ببندد! برایش توضیح میدهم که شماره اش در حافظه گوشی تلفنی که با آن در حال مکالمه هستم ضبط شده. آدرس ایمیلش را که نزدیک به 15 حرف است برایم spell میکند و برای هر حرفش یک example می آورد حتی برای o  که امکان ندارد با حرف دیگری اشتباه شود مگر اینکه گوینده گاو باشد وo  با mow ی طبیعی یک گاو اشتباه گرفته شود! در آخر هم میگوید منتظر ایمیل من است که برایش ایمیل شرکت را بفرستم! نپالی گاو امروز دومین نفری است که دوست دارم لهش کنم. اولیش همان خانم دکتر پوست و مویی است که ساعت 9:30 صبح 25 هزارتومن گرفت که در جواب "آمده ام برای لیزر موهای زائد" سرش را دوبار به پایین تکان دهد و بعد نامه بدهد برای 10 پله پایینتر از همکف که 350 هزار تومان از من بگیرند و موهای بدبختی که درست سر جایشان در آمده اند برای همیشه از جایش بردارند! مگر جایش طلا در می آید که اینقدر بدهم؟! نمیدانم کجایم نوشته ببوی از همه جا بیخبر!
 خلاصه که الان مگسی ام و نفسم را در سینه حبس کرده ام که اگر نپالی برای بار پنجم زنگ زد به مادر و خواهرش سلام ویژه برسانم!
۹۲/۰۸/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
اچ بی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی