اوراق بهادار

اوراق بهادار


برش هایی از خوشبختی من و اچ بی

آخرین مطالب
  • ۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۴ قول

به خودآ...

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۳۰ ق.ظ
تو هستی و من باور دارم که هستی. می آیی و میروی جایی در پشت دریچه ی آئورتم و یا بین رشته های عصبی مینشنینی و مدام با من صحبت میکنی. صدایت تنها صداییست که صدا ندارد اما از هر صدایی بلندتر است. اول تو مرا ساختی اما فکر میکنم بعدش من تو را برای خودم ساختم. قضیه حتی پیچیده تر از مرغ و تخم مرغ است و من میترسم اگر زیاد بهش فکر کنم اتصالی کنم و سر از امین آباد در بیاورم.
 کوچکتر که بودم تو را مثل مرغی که از لانه در می آورند با صدایی شبیه به "خودا، خودا، خودا" بیرون می آوردم و در کنج دیوار خانه مان مینشاندم و برایت از آرزوهایم میگفتم و تو همه را در لیست مشترکمان مینوشتی تا سر فرصت چوبت را در هوا بچرخانی و آرزو را در حالی که چند ستاره از چوبت رویش چکیده به من هدیه دهی. در همه این سالها به همه شان رسیدم و با هم به آنهایی که نرسیدم خندیدیم و تو از درونم فریاد زدی که برای حال بیشتر شیشکی بستن به آرزوی محال مزخرف را فراموش نکنم :)

 بزرگتر که شدم فکر کردم که باید بیشتر بهت فکر کنم. همان فانوس قدیمی 1400 ساله را برداشتم و گرفتم رویت تا بهتر بشناسمت اما نور فانوس به قدری سایه ات را بزرگ کرد که دیگر درونم جا نگرفتی. رفتی به آسمانها و دستور دادی که برای رسیدن به تو یکی از هزاران راه موجود را انتخاب کنم و چنگ بزنم و بالا بیایم. نمیدانم شاید در دلم سیبی افتاده بود که تو آن را خورده بودی و بعد به آسمان ها هجرت کرده بودی!

جایت همان جای قدیمی است. می آیی و آب و جارویی میکنی و تا میخواهی ساکت را باز کنی من با ظرفی از سیب می آیم استقبالت و تو ساک را باز نکرده باز میروی به آسمان.

 سال نو است و من به رسم هر سال لحظه ی تحویل میزبان توام و تو با همان لیست قدیمی مینشینی تا من بگویم و تو بنویسی. کنار سلامتی خودم و خانواده ام هر سال تیک میزنی و امسال با ارفاق دست شکسته ی مامان و بابا و کمر درد خودم میگویم که تیک این یکی هم بزنی چون به هر حال الان سالمیم. برای دل خوش هم که دمت گرم هرچندتا دوست داری تیک بزن که  امسال هم مثل هر سال دلم خجسته بود. بذر هندوانه ای هم که سه سال پیش در دلم کاشتی انگار که رسیده، رویش که میزنم صدای طبل میدهد و تو برای آرامش دلم قاچ کوچکی ازش بهم خوراندی و بختم را به شرط چاقو کردی تا در بسته نباشد، که از این بابت، یک دنیا ممنون. 

 داری می آیی چوبت را هم فراموش نکن که اگر اجازه بدهی خانه مشترک خودم و اچ بی را میخواهم بیاورم تو لیست و منتظرم که ستاره های چوبت بچکند روی سر من و آقای اچ بی :)
۹۱/۱۲/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
اچ بی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی