اوراق بهادار

اوراق بهادار


برش هایی از خوشبختی من و اچ بی

آخرین مطالب
  • ۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۴ قول

فیلم ما :)

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۴۳ ب.ظ
روی پنجه هایم می ایستم و دستهایم را دور گردنش میبرم تا یقه ی لباسش را درست کنم، دستهایش را دور کمرم میگذارد و قلقلکم میدهد، میخندم و دستم را روی pause میگذارم. به بیرون از تصویر می آیم و هردویمان را نگاه میکنم. راضی ام از خودمان. دکمه را میزنم و ادامه میدهیم. در بین قفسه ها میچرخیم و اجناس را نگاه میکنیم. یک مشکین تاژ برمیدارد و میگوید به جای شامپو بدن من باید با مشکین تاژ خودم را بشویم! Pause میکنم و به خودم نگاه میکنم. رنگ پوستم را دوست دارم و خوشحالم از اینکه خدا وقتی بچه مدرسه ای بودم دعایم را در مورد رنگ پوستی که رگهایم از زیرش معلوم باشد اجابت نکرد. دکمه ی play را میزنم و به قسمت خوراکی ها میرویم. Stop  میکنم و چیزی در دلم قنج میرود. یاد یک ساعت قبل می افتم. Rew را میزنم و به یک ساعت پیش برمیگردم. در ماشین جایی که به او گل میدهم و او با گل نوازشم میکند. میخواهم حرف بزنم اما میگوید خفه باشم تا بیشتر نوازشم کند. همیشه همینطور است وقتی که احساسی میشود آب و روغن قاطی میکند و من را دیوانه ی همین آماتور بازیش میکند. forward به یک ساعت و نیم بعد؛ در کوچه ی ناهید و بوسی روی گونه هایش. نوار زندگی ما در جریان است و من روزهایم را روزی هزار بار مرور میکنم.
روزهای بهتر در راهند و من آماده باش برای ثبت لحظه های پیش رو...
۹۱/۱۰/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
اچ بی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی