اوراق بهادار

اوراق بهادار


برش هایی از خوشبختی من و اچ بی

آخرین مطالب
  • ۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۴ قول

سبزم کن

شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۴۶ ق.ظ
شکوفه­هایم که بیرون میزنند آنها را برای باغبان میچینم. شکوفهای صورتی و سفیدی که از کنج لبهایم جوانه میزند.

 باغبان هر روز نهالی در دلم میکارد. گاهی درختهایم به هم پیوند میخورند و میوه­هایی شبیه به ستاره های براق از چشمهایم میریزند. میوه­هایم در نمک اشکهایم غلت میخورند و روی گونه­هایم سرازیر میشوند. باغبان، شوری ستاره­هایم را که میبیند بار دیگر نهال میکارد، اینبار نهال شیرین ترین میوه­های دنیا را و من از پنجره­ی خانه­ام تا کمر آویزان میشوم و صدایش میکنم "هوی! مش باغبان! بکار، بکار و سبزم کن. حیاط وجودم تا ابد جا دارد".

 باغبان به میوه­های ستاره­ای که کف باغ را پوشانده نگاه میکند و شانه­هایش را بالا می­اندازد. چشمهایش را با دستهایم میگیرم و او میداند جز من کسی در باغمان نیست. دستهایم را آرام میگیرد و سر بر میگرداند. میوه­ی درختان قدیمی تر را دهانش میگذارم. گازی میزند و هومی میگوید و غرق در شیرینی­اش میشود. شکوفه­ها باغ را پر میکنند و باغبانم با خود میگوید " این دختر جا دارد؟ ". در گوشش نجوا میکنم " مشتی! دل من برای تمام درختها و گلهای تو جا دارد".

 باغبان میداند بارانهای نم نم من برای سبزی باغمان است اما همیشه میگوید باران­های سیلابی، آفت است، آفت!

 نم نم که میبارم مرا در آغوش میگیرد و من از حظ آغوشش همچنان میبارم. پیچک باغمان دور ما میتند اما باغبان شاخه­هایش را میزند و میگوید "نه، هنوز بهار نیامده"! و من از حرف باغبان میخندم و شکوفه­های کنج لبم را نشانش میدهم و میگویم " بهار باشد یا نه، با تو من همیشه شکوفه بارانم"
۹۱/۰۹/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
اچ بی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی