اوراق بهادار

اوراق بهادار


برش هایی از خوشبختی من و اچ بی

آخرین مطالب
  • ۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۴ قول

:((

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۱، ۰۱:۳۲ ب.ظ
همیشه فکر میکردم زمانی که نسخه­ ی ژنتیکی من پیچیده میشده احتمالا سوزن دستگاه کپی در قسمت رفتار و منش بر روی نسخه ژنتیکی پدرم گیر کرده بوده. با این حال اگر من روزی دستم بشکند و دخترم NB اصرار کند که با کمکش به حمام بروم و از طرفی هم بر روی دکمه تکرار "نمیخواهم" من هم آدامس چسبانده باشند باز هم سعی میکنم به سیم آخر نزنم چون میدانم NB به خاطر خودم میگوید که بروم حمام چون دوست ندارد هپلی باشم.  اگر هم به سیم آخر زدم و متقابلا NB هم به سیم آخر زد و در اتاقم را محکم رویم کوبید و گفت حق ندارم از آن بیرون بروم مگر اینکه حمام کنم باز هم بزرگواری به خرج میدهم و با خود میگویم NB بچه­ ام است و خب دست پرورده­ ی خودم است و حتما رفتاری در من دیده که به خود حق می­دهد با من طوری رفتار کند که انگار مرا زاییده و اینگونه بعد از دو شب همچنان سگرمه­ هایم را توی هم نمیکنم و جواب سلام دخترم را با پنج دقیقه تاخیر و با صدایی گرفته شده از ته حلق و نجوا گونه نمیدهم! اگر هم رفتارش برایم اینقدر گران تمام شد که تا دو روز سگرمه­ هایم به هیچ قیمتی باز نشد و NB در همین ایام  برایم خوردنی مورد علاقه­ ام را بیاورد و وقتی از برادرش سوالی می­کنم مانند نخود آش خودش را وسط بیاندازد و جوابم را بدهد با خود فکر میکنم خب مشخص است که میخواهد با من آشتی کند و بهتر است کمی با او مهربان­تر باشم چون نمیشود که یک سال بی­ وقفه قربان صدقه­ اش روم و بعد دو روز پشت سر هم او را به هیچ وری حساب نکنم. با خود میگویم یک کاسه سوپ پر از آبلیموی تازه میتواند معنای " غلط کردم" را بدهد! خب وقتی پدرم رفتاری مثل آنچه من با NB خواهم داشت با من ندارد نتیجه گرفتم سوزن دستگاه کپی در زمان انتشار سلولهایم به درستی کار میکرده و من فقط بخشی از رفتارهای پدرم را از او گرفته ام!
۹۱/۰۹/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
اچ بی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی