اوراق بهادار

اوراق بهادار


برش هایی از خوشبختی من و اچ بی

آخرین مطالب
  • ۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۴ قول

تو بیگانه خوانش مخوانش پسر!!

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۲۵ ب.ظ
آقای مدیر در حال غذا خوردن بود که من تلفن را قطع کردم و با بیتفاوت ترین صدای عالم گفتم "آقای ف گفتند بهشت زهرا هستند، سر خاک پدرشون".  هنوز حرفم تمام نشده بود که مدیر وسط اتاق ظاهر شد! غذا پریده بود تو گلویش و در میان سرفه های شدیدش میگفت  "کجا بود؟!! کجـــــــــــا؟ بهشت زهرا؟ خدای من! پدرش؟ گفت پدرش؟ واااااییی! "
 یادم افتاد پدر آقای "ف" تو بیمارستان بوده و من باید از حرف آقای ف ناراحت میشدم و بهش تسلیت میگفتم و بعد هم که گوشی را قطع کردم میدویدم تو اتاق مدیر و با ناراحتی خیلی زیاد میگفتم "پدرش! پدر آقای ف! پدرشون فوت کرده" !
 خب فکر میکنم چون آقای ف خیلی از بیماری پدرش ناراحت بود و یکبار که فشار عصبی زندگی با نمک های درون ایشون واکنش نشان داده بود و گفته بود که دیگر وقتش است تا پدر را ساعت ۹ جلوی در بگذارد  من او و پدرش را در گوشه ذهنم پنهان کرده بودم تا با یادآوری عشق متفاوت پدر و پسریشان قلبم تیر نکشد. برای همین به طرز شگرفی فراموش کرده بودم پدرش زنده بوده و در ذهن پسرش هر شب ساعت ۹ چیزی شبیه به کیسه مشکی بو گندو میشود! خلاصه که مدیر همینطور سرفه کنان و با چشمهای قرمز ناشی از دونه برنج گیر کرده در گلویش به آقای ف زنگ زد و با ناراحتی و صدای بلندی که سعی داشت به خاطر شراکت کاری هم که شده تا جای ممکن تاثیر گذار باشد شروع کرد شرح ماوقع را از آقای ف پرسیدن. مکالمه در کمتر از ۱۰ ثانیه تموم شد و آقای مدیر با چهره ای که سعی داشت خنده اش را نشان ندهد و همچنان با چشمان سرخ به طرفم آمد و گفت " پدرش که زنده س ! آقای ف در بهشت زهرا و سر خاک شخص دیگه ایه!! " نمیدانم در کدام یک از ساعات شلوغ ذهنم وقت کرده بودم پدر آقای ف را به خاک بسپرم اما مطمئنم این کار را فقط برای خودش و حفظ نام پدری اش کرده ام. پدری خمیده و چروکیده که در چشم پسرش به کیسه زباله شبیه شده!
۹۱/۰۷/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
اچ بی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی