اوراق بهادار

اوراق بهادار


برش هایی از خوشبختی من و اچ بی

آخرین مطالب
  • ۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۴ قول

دوستت دارم

پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۱، ۰۶:۵۵ ق.ظ
آخرین مهره های کمرم در واقع همان ته تغاری های ستون فقراتم بنای ناسازگاری گذاشته اند و درست مثل کودکان ِ بهانه گیر که از نشستن در آغوش مادر بیزارند و میخواهند با ایستادن مادر آنها نیز در اوج باشند ، مرا سرپا نگه می دارند!
 نمیدانم درمان مهره های لوس و لجباز محبت کردن است یا بی توجهی اما خوب میدانم اگر به زودی ساکت نشوند مجبور میشوم با مسکن های قوی خوابشان کنم و خودم یک دل سیر بنشینم!
 همراهم این روزها همدردم است و با کلافگی های گاه و بیگاهم خوب میسازد! روحم از همیشه خندان تر است اما سرزمین این روح خندان گاهی و فقط گاهی خسته و درمانده میشود...!
 سرزمینی که آزادانه تو را برگزیده برای گم شدن در وسعت ِ آغوشت و روحی که از حرارت عشقت هر روز و هر لحظه بیشتر اوج میگیرد هردو برای محبتهای بیکرانت تو را میپرستند.

 تو را به اندازه ی خوبیهایت دوست دارم
۹۱/۰۴/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
اچ بی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی