اوراق بهادار

اوراق بهادار


برش هایی از خوشبختی من و اچ بی

آخرین مطالب
  • ۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۴ قول

تشــــــــــــــــویق میشویم!

پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۰، ۰۹:۵۶ ق.ظ
یادش به خیر... اولین باری که از دهنم در رفت و اون که دوستش دارم رو گیگیلی خطاب کردم به طرفة العینی تمامی خمیدگی های ستون فقراتش از بین رفت و گفت در خاندانشون به محتویات بینی میگن گیگیلی!! بنده هم در شرح معنای این واژه عرض کردم واج آرایی "گ" و "ل" برای من تداعی کننده هرنوع موجود لطیف و نرم و ناز و کلا گیگیلی­ای میباشد! همون لحظه و به دنبال دلیل مضحکی که گفته بودم کلمه "گوریل انگوری" با همین مشخصات حدودی به صورت زیرنویس از مخم گذشت و نگران از اینکه به ذهن گیگیلی خان هم تراوش کنه نگاهش کردم اما ایشون تو تعاریف من از خودش غرق بود و به خیر گذشت! خلاصه که گیگیلی شد کلمه عاشقانه فرهنگ لغات ما دو نفر و به صُور مختلف و با پیشوند و پسوند و در شعر و نثر به کار میره و البته عاشقانه ترینش برای من موقعیه که روی هردو "گ" تشدید گذاشته بشه! (رجوع به پاراگراف ۳)
دیروز ازم خواست براش یه نامه انگلیسی بنویسم تا عیارم رو بسنجه و درصد خلوص هارت و پورتم در زمینه زبان غیر مادری هم معلوم بشه! خلاصه که گفت اگه از امتحان سربلند بیرون بیام جایزه عظیمی در انتظارم خواهد بود و من سرمست از جایزه آهنگ نامه نگاری کردم و بعد از ارسال به حالت آماده باش و با لب غنچه منتظر موندم تا جایزه م رو با لبام بگیرم که ایشون زدن kisssss و مُهر قبولی رو ارسال کردن! بنده در تب و تاب این بودم که بوس دریافتیِ بی هویت رو که محل فرودش معلوم نبود، در کدوم ناحیه صورتم بکارم که با خبر شدم جایزه عظیم اصلا این نبوده! بعله...! مبلغ ۷۰۰۰۰ تومان به حساب بنده واریز شد به عنوان جایزه ۴ تا عبارت I love you  و I don’t know what I should tell you و I know my spelling is terrible  و اینا...  ! بنده بسیــــــــــــــار تشویق شدم دوره فشرده آلمانی و فرانسه هم برم و مطمئنم خرد گیگیلی اینقدری هست که بابت حتی یه فحش به چینی و روسی دست کم یک میلیون به حسابم واریز کنه! حالا اصلا زبان ممالک بیگانه رو بیخیال ایشون اگه بدونه بنده زبان زرگری و سوسکی همین خاک خودمون رو چطور طوطی وار چهچهه میزنم که چک سفید میکشه! خلاصه که کلا از دیشب تا حالا به فکر تقویت زبان هستم و اینکه اگه بابای منم به جای قربون صدقه هاش از همون اول دست به جیب میشد بنده الان به جای گیگیلی، ماری کوری بودم.

" گّیگّیلی " میخوام بگم دوستت دارم و بدونی که استطاعت من فعلا فقط در حد همین دو تا تشدیده! امیدوارم تا زمانی که شما 4 تا کلمه به زبان غیر فارسی رو یاد گرفتی بنده کمی پس انداز کرده باشم! قول شرف میدم هروقت تونستی برام به زبان آمله (زبان مردم کشور گینه نو) یک خط بنویسی۷۱۰۰۰تومان بعلاوه یک بوس با هویت دردم بریزم به حسابت!
۹۰/۱۱/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
اچ بی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی