اوراق بهادار

اوراق بهادار


برش هایی از خوشبختی من و اچ بی

آخرین مطالب
  • ۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۴ قول

عاشورای وجدان

سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۰، ۰۷:۳۲ ق.ظ

هنوز هم بعد از این همه سال اسم مسلمونی رو یدک کشیدن باز هم شک دارم اگه هزار و اندی سال پیش من هم تو اون صحرا بودم میموندم یا میرفتم! 
نمیشه که یه روزی یه عده ای این طوری طعم شرمندگی رو چشیده باشند و ما امروز از این شرمندگی بی نصیب مونده باشیم! خوب که فکر میکنم ما هم جا واسه شرمنده شدن زیاد داریم اما مثل همون عده ی زیاد اون سالها حواسمون به شرمندگی نیست!
شرمندگی واسه انسان نبودنِ گاه و بیگاهم تو  یک سال گذشته، نهایتِ عزاداریه منه!

۹۰/۰۹/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
اچ بی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی